Saturday, January 28, 2012

TRW Yakin Kekal Terajui Liga.





TRW optimis kutip 3 mata malam ini.


KETUA Jurulatih Kelantan, Peter Butler optimis The Red Warriors mampu mengekalkan kedudukan selaku peneraju liga berdasarkan prestasi semasa pasukannya yang kian memuncak ketika ini.

Bagaimanapun, menjelang pertemuan menentang Kuala Lumpur malam ini, Butler tidak mahu anak buahnya memandang rendah keupayaan skuad Warga Kota yang kini menghuni tangga tercorot liga.

Saya tahu Kuala Lumpur datang ke sini dengan misi sukar untuk mengalahkan kami. Tetapi saya sentiasa berpandangan positif, kami mampu mengatasi mereka pada perlawanan malam ini.

Apa pun, saya tidak mahu barisan pemain terlalu riak berhadapan dengan pemain muda Kuala Lumpur nanti,” katanya. Pada masa sama, Butler memaklumkan beberapa pemain yang berdepan masalah kecederaan semakin pulih.

“Tempoh rehat selama seminggu ini memberi ruang kepada beberapa pemain yang mengalami kecederaan untuk kembali pulih. Meskipun masih gagal menggunakan khidmat Azizi Matt Rose, tetapi saya gembira dengan prestasi Denny Antwi yang berjaya menjaringkan gol ketika pertemuan dengan Kedah minggu lalu,” katanya.

Foto : Shazli Shamsuddin Photography
Ditulis oleh : Mazram Idzam Ridzal Mahmud
Sumber : Sinar Harian Online - Arena Bolasepak | Liga Malaysia

1 comment: